Slipgurun!



Guuud sikket skitjobb!
Den gamla mattan som satt på skrovsidan skulle bort! Med hjälp av gumman å min vänn morakniven så gick det tillslut. Men.... Tyvärr så var det kvar en massa gammalt lim och mögel som int va vidare attraktivt:D Ja åsså så kommer ju int isoleringen att fästa om det finns kvar. Fram med rondellen och slipskivan BRRRRRRRRRRRRR BRrrrrrrrrrrrrr Huvva jva jobbigt hahaha. Nå så kopiöst dammigt å skitigt blidde det men å andra sidan så tro ja att det kommer att bli bra när allt e klart:D Det gäller ju att inte fuska med underarbetet då kommer det att komma tebax som en käksmäll en vacker sommarkväll när man bara ville hoppa i å ta nattdoppet:D Iaf så e ja nästen klar me all slipning det e lite kvar nere i kölsvinet ( botten på båten invändigt kallas för det ). Snart e det dax att börja med det roliga å bygga upp allt igen precis som man vill ha det!  Ja har mina små idéer som jag skissar ner. Ska se om ja int kan få in lite skisser åxå en vacker dag:D  Va tro ni nura går det att få nån ordning på detta eller e det bara att lägga ner??:P

Förpiken som slipas ren från lim å skitGammalt lim som ska bortAndningsskydd ett måste i allt dammÄven salongen har fått sig en omgångnedgången till höger. en blivade kojplats till vänster Mr Snow!KölsvinetKölsvinet nästan färdigslipat

Kommentarer
Postat av: Gumman

Jag har ju "inside information" så jag vet att det kommer att gå finfint! Skisserna tror jag skulle uppskattas av dem som inte sett dem.

Smaklig måltid nu och snart natti nattför mig!

2009-02-27 @ 21:36:49
Postat av: Dana

He se ju nästan klart ut.. Det ryms ju mer folk i båtn om du skippar massa inredning å skit. ;-)

2009-02-27 @ 22:47:39
Postat av: stora

Vill se mer. Hur går det nu? Snart påsklov?

2009-04-04 @ 20:41:35
Postat av: stora

Grattis på födelsedagen. Hur går det med båtskrället?

2009-04-16 @ 22:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0